Alla inlägg under november 2006

Av johanna - 27 november 2006 20:00

hej å hå. jobb jobb, den här veckan avslutar jag patienter på praktiken. Masserar nu på kvällen för extra pengar i kassan. Det här kan jag köpa något snyggt för..ska äta kladdkaka snart namnam

Av johanna - 25 november 2006 23:30

idag har jag jobbat. intensivt och dödstråkigt. alla som handlar har psykosproblem å jag är den enda normala i världen.. ahh!!!snabbkassan hela dagen 10-18.sedan klädde vi oss snygga å gick till anna å david och kollade på lilla melodifestivalen och laddade hem musik. ska gå hem å sova när som, mer jobb imorgon.

Av johanna - 24 november 2006 14:59

hoppla vad snygga grejer det fanns på stan idag, köpte julklappar till stoffe. har bara mamma, pappa och jocke kvar nu, å mammas födelsedagspresent och eves också. och sen finns det inga mer pengar den här månaden. man får hålla i hatten hädanefter.

Av johanna - 23 november 2006 14:55

idag hade jag tenta. inte alls en vanlig tenta utan en verbal. när man sätts i en sådan situation där någon tittar bara på en så är man jättekoncentrerad på att vara sitt bästa av bästa jag. säga de bästa sakerna, göra den bästa grejen, se bäst ut och försöka få personen som lyssnar att bli såld på dig. jag körde det racet också, jag var riktigt mycket mig själv. det kan vara ganska svårt ibland. sedan ringde jag anna som säger att det var väl klart att jag klarade tentan jag som är så bra. då undrar man hur alla andra vet det förutom en själv. stoffe bjöd på middag för att jag var så bra på min tenta. innan vi gick ut så plattångade jag håret igen. för att vara riktigt mycket mig själv.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards