Alla inlägg under februari 2007

Av johanna - 28 februari 2007 22:08

kom precis från jobbet. många sura kunder :( . nu när jag kom hem hade min ljusstake på matsalsbordet gått sönder.. det var typ den enda fina studentpresenten jag fick från någon annan än M o P. (å stoffe förstås :P)dags att möta kudden. stoffe är nyduschad och luktar gott. mmm..

Av johanna - 28 februari 2007 12:43

imorse kom eve förbi o så åkte vi till medley och simmade. eve hade en fix idé om att simma 1 km. jag tänkte annorlunda. shit va jobbit det var. halleluja när det var över. Men det blir nog repris nästa vecka.nu är dagen uppunktad för mig..1.ringa tele22.läsa artiklar3.gå och jobba

Av johanna - 27 februari 2007 21:05

massa activities idag! step och medel och promenad. pust. helt off i kroppen nu. nejvars mer klarar jag. vi har hämtat vår nya bil! lägger upp pics imorgon, stoffe får fota lite på vår raring. (han har redan blivit stannad av polisen) hur ska detta sluta?PS. Testade en sida förut där man kunde se vilken kändis man var lik.. tydligen delar jag och ..Owen Wilson.. :P 84% av våra anletsdrag med varandra. Har alltid tänkt att jag skulle vara snyggare som man. DS

Av johanna - 26 februari 2007 15:43

i torsdags var det - 1,3. sammanlagt -10,1 nu. wihoo! jobbar vidare med det. tränade förut, var inte särskilt laddad men det var en jättebra ledare. supebra musik och jag var på topp hela passet. Skönt!

Av johanna - 26 februari 2007 07:39

filmtipslucky number slevin! Ingen action(trots att de dödar varandra hit och dit), absolut inget drama(trots bakomliggande intressen), ingen komedi (trots dräpande repliker). Det bästa av allt i samma stil som Kiss Kiss bang bang, Oceans 11 och 12 m.m"you must be mr.fischer.""must I? ´cause that hasn´t been workin´out for me lately."

Av johanna - 25 februari 2007 18:48

nu är det säkert mer än en vecka sen jag bloggade. vi har precis kommit hem från e- tuna. igår var vi med j o k i Sthlm. k och jag shoppade loss. först gick det trögt men sedan släppte hämningarna. fick med mig lite gobitar hem. längesen jag pratade med eve, måste ta tag i det.ska kolla film nu.. lucky number slevin.

Av johanna - 16 februari 2007 09:16

igår var det -1,6. mycket bra. men jag måste skärpa mig. måste få tillbaka itt gamla målfokus. det verkar ha försvunnit sedan förra veckan. jag tänker på olika saker man kan äta. jag äter dom inte men jag liksom hånglar med dom i tanken. så jag tänkte gå ner en sväng på stan och kolla på jeans i waist 29 och skaffa nytt målfokus. ikväll är det core, mer träning för målfokuset. heja mig!!

Av johanna - 15 februari 2007 22:03

dom här skorna fångade min blick idag på dinsko. billiga, coola och lite fåniga.JAG VILL HA VÅR!

Ovido - Quiz & Flashcards