Direktlänk till inlägg 20 juni 2007

ny dag

Av johanna - 20 juni 2007 08:01

igår fyllde jag 23 år. jag fick en cykel i söndags men det har jag kanske sagt. jag jobbade över en timme under tvång igår och var inte hemma förrän sex. då bjöd stoffe på restaurang. Durken. grillspett med chorizo och fläskfilé , fetaostsallad och tzatsiki+ pommes. mmmmmmmmmmm. sedan jordgubbsmjukglass på halvars. nice. sedan promenerade vi i regnet till jonna. satt å samtalde där. mycket trevlig kväll efter en inte så trevlig dag.


pappa skickade ett födelsedagssms till mig. det var nog hans första sms.


glöm inte bort att leva

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 18 juli 2007 11:24

Tråkigt i 5 minuter, aktiverade mig lite. Hittade denna lista på jempas blogg.   Jag har en : [x] mamma [x] pappa [ ] styvmamma [ ] styvpappa [ ] styvsyskon [x] bror [ ] syster [ ] brorson [x] brorsdotter [ ] systerdotter [x] systerson  [x] mobilte...

Av johanna - 17 juli 2007 06:11

det är mulet. sällan då. fick som nästan varje morgon byta planerad outfit för dagen. när jag kommer hem i eftermiddag ska jag sova.. kanske träna. mest sova.   zzzzzzzzzzzz................. ...

Av johanna - 16 juli 2007 08:19

i höst blir det idrottsmedicin 30hp och psykologi 30hp i kalmar. Distans.. skönt. Om jag bara kunde få ett jobb!   Vi gör så här::: Jag är 23 år gammal, född och uppvuxen i Norrköping. Precis nylegitimerad sjukgymnast från Linköpings uni. jobbar på ...

Av johanna - 13 juli 2007 08:47

FREDAG!!!!!!!!!!!!! när man jobbar får man helt plötsligt fredagsångest--> läs ledighetslängtan. tyvärr ska jag jobba bort hela min lördag på Willys då.. eftersom jag gillar pengar. Men man får göra det bästa utav det. Tänkte skaffa ett solkort id...

Av johanna - 11 juli 2007 12:37

"min kropp är bara ett skal utan mening det ekar mindre om jag fyller mig med dig" - kristian antilla "vill ha dig" ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards